کد مطلب: 8234 | زمان انتشار: ۱۲:۴۸:۰۴ - شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 928 | |

این ۳ گوشی هواوی را از بازار بخرید

در ادامه مقالات پیشنهادی خود از برندهای بازار، این بار به سراغ هواوی آمده‌ایم، سازنده‌ای که به داشتن گوشی‌های مقرون به صرفه مشهور است. پس در ادامه با ما باشید تا ۳ گوشی خوب از هواوی را برای شما معرفی کنیم.

گوشی گرونه

هواوی اسند Mate7

MATE-7-0

جدیدترین فبلت کمپانی هواوی پس از دو مدل میت ۱ و میت ۲، با عدد ۷ نام‌گذاری شده اما نمایشگری ۶ اینچی دارد و بدنه‌ای تمام فلزی و خوش ساخت، آن را تبدیل به یک هیولای دوست داشتنی کرده است. اسند میت ۷ از نمایشگری فول اچ‌دی با کیفیت بسیار بالا بهره می‌برد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی را داراست. همچنین توانایی بالای باتری و سخت‌افزار اختصاصی هواوی که عملکرد قابل قبولی نیز دارد، از دیگر ویژگی‌های این فبلت زیباست که می‌توان آن را با قیمتی کمتر از ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ در بازار یافت.

چرا بخرم؟

طراحی بسیار شیک و فلزی
نمایشگر با کیفیت فول اچ‌دی
باتری پرتوان
سنسور اثر انگشت

چرا نخرم؟

اندازه بزرگ

گوشی متوسطه

هواوی Ascend P6

ascend-p6

این مدل که زمانی، پرچمدار گوشی‌های هواوی نیز محسوب می‌شد، دارای طراحی فوق‌العاده زیبایی است، به طوری‌که چشم هر بیننده‌ای را فریفته و مهرش را در دل هر کسی می‌اندازد. ضخامت بسیار باریک ۶٫۲ میلی‌متری آن را خوش دست کرده و نمایشگر ۴٫۷ اینچی و اچ‌دی آن، کیفیت مطلوبی دارد. دوربین پشتی P6 دارای کیفیت ۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی آن جزء اولین مدل‌هایی است که توانایی گرفتن عکس‌های ۵ مگاپیکسلی را داراست. این گوشی هم اکنون در بازار، حول و حوش ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

چرا بخرم؟

طراحی بسیار شیک و زیبا
نمایشگر اچ‌دی ۴٫۷ اینچی
رم ۲ گیگابایتی
دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی

چرا نخرم؟

در اجرای بازی‌های سنگین داغ می‌کند
باتری متوسط

گوشی ارزونه

هواوی Y330

huawei-Y330

سری Y از محصولات هواوی، همیشه در میان خوش قیمت‌های بازار قرار می‌گیرند که با یک قیمت بسیار مناسب، امکانات معقولی را به کاربر خود عرضه می‌کنند. Y330 را می‌توان سرآمد نمونه‌های فعلی دانست که با حدود قیمتی ۲۲۰ هزار تومان، یک محصول موفق در بازار است.

چرا بخرم؟

ارزش بالا در برابر قیمت
نمایشگر ۴ اینچی
پردازنده دو هسته‌ای

چرا نخرم؟

کیفیت پایین دوربین
رم ۵۱۲ مگابایتی



ارسال نظر



لوگو اسپانسر