کد مطلب: 6409 | زمان انتشار: ۱۳:۱۰:۴۰ - پنجشنبه ۶ شهر ۱۳۹۳ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 580 | |

با Kobo Aura H2O ، اولین کتاب خوان الکترونیک ضد آب جهان آشنا شوید

شاید Kindle هم اکنون در میان e-Reader ها از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، ولی محصول تازه Kobo به نام Aura H20 یک صفت ویژه را به دنبال خود یدک می‌کشد؛ عدم امکان ورود آب!

img_0404

شرکت Kobo امروز از کتاب‌خوانی پرده برداری کرد که نه تنها در مقابل گرد و خاک و آب مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد که دارای بالاترین میزان DPI نیز در محصولات بازار است. این ای-ریدر قادر است تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب دوام بیاورد تا گزینه ای بسیار قابل قبول برای حضور در مکان‌های آبی مانند استخر، حمام و همچنین ساحل دریا باشد.

Auro H20 دارای صفحه نمایشی ۶.۸ اینچی و لمسی مجهز به تکنولوژی Carta E Ink می‌باشد که رزولوشنی ۱۴۳۰×۱۰۸۰ پیکسل (اندازه ۲۶۵ dpi) را برای کاربر عرضه می‌کند. این صفحه نمایش همچنین تکنولوژی ComfortLight را در کنار خود دارد که در مکان‌های تاریک بهترین شرایط را برای مطالعه فراهم می‌کند.

aurah2o_thumbnail

یک پردازنده یک گیگاهرتزی قلب این کتاب‌خوان را تشکیل داده و ۴ گیگابایت حافظه داخلی که با یک اسلات کارت میکرو اس‌دی تا ۳۲ گیگابایت دیگر قابل افزایش است، حافظ و نگه‌دارنده کتاب‌های پر ارزش شما خواهد بود. Kobo اظهار داشته که این محصول می‌تواند تا ۳۰۰۰ کتاب را در درون خود جا دهد که به همراه ۳۲ گیگابایت این رقم تا ۳۰ هزار کتاب خواهد رسید.

Aura H20 از اول سپتامبر و با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار مرحله پیش‌فروش خود را آغاز خواهد کرد.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر