کد مطلب: 6971 | زمان انتشار: ۱۳:۰۹:۵۱ - شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 451 | |

استراگانف با کوفته ریزه، شام ایتالیایی

i64

در این فاصله در یک قابلمه بزرگ آب می ریزیم تا بجوشد و ماکارونی ها را داخل آن ریخته و طبق دستور پخت نوشته شده روی بسته عمل می کنیم و یا اگر به روشی که در سایت آموزش داده شده خودتان پاستا تهیه کرده اید در حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه باید در آب بجوش بجوشد

مواد لازم:

۱۶ عدد کوفته ریزه
۳۴۰ گرم پاستا
۲۲۵ گرم قارچ دکمه ای
۲ فنجان آبگوشت گوشت گاو
۱ فنجان شیر
۳ قاشق غذاخوری کره
۳ قاشق غذاخوری آرد
نمک وفلفل به میزان لازم

طرز تهیه

۱٫ قارچها را خرد می کنیم و با ۳ قاشق غذاخوری کره تفت می دهیم ، ممکن است این میزان کره به نظر زیاد باشد اما برای غلیط شدن سس به آن احتیاج داریم . هنگامی که قارچ ها کاملا پخت و تمام مایع آن تبخیر شد. ۳ قاشق غذا خوری آرد را اضافه می کنیم و خوب تفت می دهیم تا طلایی قهو ه ای شود ( در حدود ۳-۲ دقیقه)

۲٫ شیر و آب گوشت را با هم مخلوط می کنیم و به قارچ و آردی که تفت داده ایم اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا آرد ها گلوله نشوند . اجازه می دهیم مایع روی حرارت ملایم بجوش بیاد و غلیظ شود .( حدود ۵-۱۰ دقیقه)

۳٫ در این فاصله در یک قابلمه بزرگ آب می ریزیم تا بجوشد و ماکارونی ها را داخل آن ریخته و طبق دستور پخت نوشته شده روی بسته عمل می کنیم و یا اگر به روشی که در سایت آموزش داده شده خودتان پاستا تهیه کرده اید در حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه باید در آب بجوش بجوشد. سپس ماکارونی را آبکش می کنیم. البیته با توجه به ذئقه ما ایرانی ها می توانید ماکارونی را دم هم بکنید .

۴٫ برای سرو ماکارونی ها را داخل ۴ بشقاب ریخته و روی هر کدام ۴ عدد کوفته ریزه که آموزش آن را قبلا داده شده می گذاریم و حدود ¾ فنجان سس قارچ روی آنها می ریزیم و با کمی جعفری تزئین می کنیم.

برترینها



ارسال نظر



لوگو اسپانسر