کد مطلب: 16458 | زمان انتشار: ۱۰:۳۸:۴۴ - شنبه ۲۷ شهر ۱۴۰۰ | بدون نظر | دفعات مشاهده : 544 | |

لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس ۱۴۰۰‎

بر اساس سنت دیرینه ای که در ایران وجود دارد، هنگامی که وصلتی شکل می گیرد، هر دو خانواده عروس و داماد تلاش می کنند تا کمک کنند تا زوج خوشبختشان با خیالی آسوده به سراغ زندگی دو نفره شان بروند. در این بین تهیه لوازم و اسباب زندگی در بیشتر شهرهای ایران، بر عهده خانواده عروس است و خرید برای جهیزیه عروس یکی از لذت بخش ترین مراحل شروع یک زندگی است.

عروس خانم ها لیستی از وسایل لازم را تهیه می کنند و آن را در اختیار خانواده خود قرار می دهند و سپس شروع به خرید می کنند تا یکی یکی لوازم زندگی را با عشق و علاقه انتخاب و خریداری کنند.

یکی از مهمترین بخش های خرید جهیزیه که ما امروز می خواهیم به آن بپردازیم، خرید وسای برقی آشپزخانه است. اما همانطور که همه ما می دانیم بعضی از این وسایل برقی، لازم و پراستفاده هستند و بعضی دیگر کمتر استفاده می شوند و بعضی دیگر، اصلاً استفاده نمی شوند. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که چک لیست خود را بر اساس نیازتان طراحی کنید و از خرید وسایل غیرضروری اجتناب کنید. زیرا خانه های کوچک امروزی، محلی برای انبار کردن وسایل غیر ضروری ندارند!!

در ادامه مطلب ما لیستی از وسابل برقی را برای شما عزیزان آورده ایم تا از میان آنها وسایل لازم خود را انتخاب نمایید. اما فراموش نکنید که با توجه به گرانی هایی که وجود دارد، تحمیل هزینه اضافی نمی تواند کار شایسته ای باشد.

لیست لوازم برقی جهیزیه

یخچال فریزر

یخچال فریزر جز اقلام اساسی در لوازم برقی جهیزیه عروس است، که شما می‌توانید انواع ساید، دوقلو از مارک‌های ایرانی و خارجی آن را خریداری کنید. دقت داشته باشید اگر فضای کمی را در منزل خود دارید، بهتراست یخچال‌های ساید بای ساید را خریداری کنید. این نوع یخچال فریزرها نسبت به نمونه‌های دوقلو فضای بسیارکمتری را اشغال می‌کنند.

علاوه بر فضای منزل لازم است نکات دیگری همچون خدمات پس از فروش، گارانتی، امکانات و … را نیز درنظربگیرید.

ماشین لباسشویی

امروز با پیشرفت زندگی بشر دیگر کمترکسی با دست لباس می‌شوید، به همین دلیل نیز ما ماشین لباسشویی را نیز جز اساسی لیست لوازم برقی جهیزیه عروس می‌دانیم.

اندازه و ابعاد ماشین لباسشویی متنوع فرق زیادی باهم ندارند، اما لازم است هنگام خرید به حجم لباس هایی که می‌خواهید با آن بشویید توجه کنید. برای مثال می‌توانید ماشین لباسشویی با ظرفیت ۷،۹ و یا ۱۲ کیلوگرم را خریداری کنید.

برخی از ماشین لباسشویی‌ها امکانات ویژه و خاصی مانند آپدیت شدن برنامه‌های شستشو دارند که بهتراست هنگام خرید ابتدا از تمامی امکانات این محصول اطلاع حاصل کنید.

جاروبرقی

جاروبرقی جز اساسی ترین اقلام لوازم برقی جهیزیه عروس محسوب می‌شود. شما می‌توانید بنا به سلیقه و بودجه خود انواع شارژی، کیسه‌ای، هوشمند، ایستاده و … را خریداری کنید. هریک از جاروبرقی‌های نامبرده شکل ظاهری متفاوتی دارند که شما می‌توانید بنا نیاز خود هریک را خریداری کنید.

مکش هرجاروبرقی و میزان صدای تولیدی توسط آن اولین نکته‌ای است که لازم است هنگام خرید به آن توجه کنید.

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی جز اقلام مهم در لیست لوازم برقی جهیزیه عروس محسوب نمی‌شود، با این حال بسیاری از افراد برای خرید آن اقدام می‌کنند. این محصول را می توانید در انواع ایستاده، رومیزی و یا توکار خریداری کنید. دقت کنید برای خرید این محصول نیز باید ظرفیت و میزان فضای اشغال شده توسط آن را درنظرداشته باشید.

مایکروویو

مایکروویو جز اقلام لیست لوازم برقی جهیزیه عروس محسوب می‌شود با این تفاوت که خرید آن ضرورت چندانی ندارد. شما می‌توانید با کمک این وسیله در کمترین زمان ممکن برای پخت موادغذایی اقدام کنید. امواج این محصول دمای آب موجود در موادغذایی را بالا می‌برد و این موضوع روند پخت را سریعتر از قبل خواهدکرد.

چرخ گوشت

چرخ گوشت نیز جر اجناس غیرضرور در لیست لوازم برقی عروس محسوب می‌شود، زیرا شما می‌توانید گوشت را به صورت چرخ کرده نیز تهیه کنید. با این حال اگر تمایل به خرید این وسیله دارید، لازم است به تعداد چرخ دنده‌های آن توجه کنید. هرکدام از این موارد کارایی خاص خود را دارند که می بایست براساس آن خرید خود را انجام دهید.

غذاساز

غذاساز نیز یکی از آیتم‌های جهیزیه عروس محسوب می‌شود که خرید آن خیلی ضرورت ندارد. شما می‌توانید این وسیله را در اندازه‌های متفاوتی خریداری کنید. دقت کنید این وسیله امکانات بسیارزیادی دارد که بنا به نیاز خود لازم است آن‌ها را انتخاب کنید.

همزن برقی

همزن های برقی موجود در بازار در انواع بدون کاسه و کاسه دار عرضه می‌شود. شما می‌توانید بنا به نیاز خود هریک از آن‌ها را خریداری کنید.

آب میوه گیری

این محصول اگرچه جز وسایل برقی غیرضرور در جهیزیه عروس محسوب می‌شود و اما می‌توانید استفاده‌های بسیارزیادی از آن در فصل تابستان داشته باشید. دقت کنید برای خرید این محصول لازم است میزان مصرف انرژی و زمان انجام کار را درنظرداشته باشید.

توستر

توستر جز وسایل غیرضرور برای جهیزیه محسوب می‌شود که می‌توانید از آن برای گرم کردن نان تست استفاده کرد. توستر را با آون توستر اشتباه نگیرید، آون توستر کاربردهای بیشتری دارد و می‌توانید از آن برای پخت موادغذایی نیز استفاده کنید.

بخارپز

اگر اغلب به دنبال غذاهای رژیمی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را در لیست لوازم برقی جهیزیه عروس بگنجانید. با کمک بخارپز می‌توانید در کمترین زمان غذاهای رژیمی را با بهترین کیفیت بپزید.

گوشتکوب برقی

شما می‌توانید با خرید این وسیله از آن به عنوان یک میکسر قوی استفاده کنید. دقت کنید با کمک این وسیله می‌توانید به راحتی میوه ها و انواع سوپ را میکس کنید و یا اسموتی‌های تابستانی جذاب درست کنید.

تخم مرغ پز

آبپزکردن تخم مرغ کار چندان سختی نیست و شما بدون تهیه کردن این وسیله نیز می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. خرید این وسیله به هیچ عنوان ضرور نیست با این وجود اگر تمایل دارید می‌توانید آن را در لیست لوازم برقی جهیزیه عروس بگنجانید.

قهوه ساز

اگر به خوردن قهوه عادت کرده‌اید، خرید این وسیله را نیز در لیست وسایل خود بگنجانید. قهوه سازهای موجود در بازار انواع بسیار زیادی دارند که شما می‌توانید بنا به نیاز خود هریک از آن‌ها را خریداری کنید.

چای ساز

چای جز نوشیدنی‌های معروف و پرطرفدار بین ایرانی‌هاست، به همین دلیل نیز این وسیله مطمئنا در لیست لوازم برقی جهیزیه عروس  وجود دارد. شما می‌توانید این محصول را در نمونه‌های متفاوتی در بازار خریداری کنید.

سرخ کن

سرخ کن نیز جر وسایل غیرضرور در لیست جهیزیه عروس محسوب می‌شود. این محصول در انواع مختلف گازی، الکتریکی و ایرفایر در بازار موجود می‌باشد که می‌توانید بنا به نیازخود هریک از آن ها را خریداری کنید.



ارسال نظر



لوگو اسپانسر